Namelis su jacuzzy. Mūsų nakvynės patirtis namelyje dviems “Neila”

Namelis su jacuzzy yra, tikriausiai, viena populiariausių nakvynės vietų, kurioje nori apsistoti ramaus poilsio ieškančios poros. Būtent tokiame namelyje, sukurtame poilsiui dviems, apsistojome ir mes vieną vėsią vasaros dieną. Nedidelis namelis su vitrininiais langais į mišką ir židinys svetainėje suteikė jaukumo jausmą. Ofuro vonia terasoje, dar daugelio vadinama jacuzzy dėl sūkurinių srovių joje, buvo puikus atsipalaidavimas gamtos apsuptyje.

Kuo ypatinga nakvynė

Namelis su jacuzzy “Neila” yra sukurtas būtent poilsiui dviems. Jo plotas vos 30 kv.m., tad apsistoję iš karto pajutome tą nedidelio namelio jaukumą. Svetainėje esantis vitrininis langas su vaizdu į mišką ne tik sudarė namelio erdvumo jausmą, bet ir buvo viena mėgamiausių mūsų vietų ramiai žiūrėti į tolį ir tiesiog svajoti. Šis namelis yra sodybos teritorijoje, tačiau atokiau nuo kitų namelių. Maloniai nustebome, kad vos paėję keliasdešimt metrų, iš karto pasijutome lyg būtume kažkur gerokai toliau. Buvo labai patogu, kad prireikus informacijos ar papildomų paslaugų, galėdavome greitai pasiekti sodybą, o grįžę į namelį, vėl jausdavomės itin privačiai.

O kaip visi patogumai

Nors ir nedidelis, namelis įrengtas itin patogiai ir komfortiškai. Miegamojo erdvė yra namelio antresolėje, kuri itin erdvi, joje galėjome atsistoti pilnu ūgiu. Joje taip pat įrengta kabykla daiktams, tad buvo patogu susidėti viską vienoje vietoje. Šalia čiužino taip pat įrengtas langas, pro kurį matosi dalis miško. Atsibudus kitą rytą, norėjosi dar tingiai pabūti lovoje, išgerti kavos, paskaityti knygą. Sutikite, ne dažnai tenka mėgautis tingiais rytais… Labai patiko ir tai, kad šio nedidelio namelio vonios kambarys tikrai erdvus. Kaip ir visuose sodybos “Virš Ąžuolų” nameliuose, jame yra ir rankšluosčiai, ir higienos reikmenys bei plaukų džiovintuvas.

Kaip dėl maisto gaminimo

Pusryčius bei pietus gaminome namelio virtuvėlėje. Ne pirmą kartą lankomės sodyboje “Virš Ąžuolų”, tad žinojome, kad viskuo bus pasirūpinta. Net ir kava bei kavos aparatas yra, taip pat druska, aliejus, arbata. Rodos, smulkmenos, bet kaip gera, kai atvažiuoji ir matai, kad jomis pasirūpinta. Na, o vakarienę ruošėme mūsų neseniai atrastoje ir itin pamėgtoje Kamado bono kepsninėje. Dabar suprantame, kodėl kai kurie žmonės jas vežasi su savimi, kai vyksta atostogų. Jei ir jūs este šios kepsninės mėgėjai, apsidžiaugsite radę ją čia. O jei dar neteko bandyti, būtinai išbandykite. Joje galima kepti grill arba lėto kepimo patiekalus ir net išrūkyti mėsą ar žuvį.

Ką veikti namelyje

Jau pats apibūdinimas, kad tai yra namelis su jacuzzy, daug ką pasako. Tačiau tai tikrai nėra vienintelis užsiėmimas, apsistojus namelyje “Neila”:

• Mėgaukitės lėtu ramiu poilsiu namelio terasoje su vaizdu į mišką;
  • Atsipalaiduokite ofuro vonioje namelio terasoje;
  • Jaukiai vakarokite prie židinio namelyje;
  • Gaminkite Kamado bono kepsninėje;
  • Aplankykite žirgus šalia esančiame žirgyne arba net išbandykite jodinėjimą jais;
  • Miško takeliu per 10-15 min. pasieksite Platelių ežerą, išbandykite plaukimą irklentėmis, kurios nuomojamos sodyboje;
  • Išsinuomokite dviračius ir susipažinkite su apylinkėmis.

Vaikai ir augintiniai

Šis namelis su jacuzzy buvo sukurtas specialiai poilsiui dviems. Jo dydis ir įrengimas yra pritaikyti būtent nakvynei dviems suaugusiems. Apsistoti su vaikais galima kituose sodybos nameliuose, pvz. Viloje “Evita”, namelyje “Gilė” arba apartamentuose “Soprano”.

Namelis taip pat pritaikytas ir nakvynei be augintinių.

Ką svarbu žinoti

Namelis su jacuzzi “Neila” yra sodybos “Virš Ąžuolų” teritorijoje, tačiau atokiau nuo visų namelių. Pasistačius automobilį, iki jo reikia paeiti kelis šimtus metrų. Nesijaudinkite, prie įvažiavimo yra karučiai susidėti daiktams, kad visą kelią jų nereikėtų neštis patiems.

Informacija ir rezervacija

Peržiūrėti informaciją apie nakvynės vietą ir susisiekti su savininkais galite nakvynės vietos aprašymo puslapyje

Plačiau
Reklama

Kolekcionuokite ne daiktus, o patirtis! Įsigykite WowStays dovanų kuponą išskirtinei nakvynei Pirkti