Nameliai gamtoje. Mūsų nakvynės patirtis namelyje „Brendis“

Nameliai gamtoje daugelį traukia visais metų laikais. Mes – ne išimtis. Mėgstame ramų poilsį gražios gamtos apsuptyje, tad labai laukėme suplanuotos nakvynės naujajame namelyje “Brendis” sodyboje “Virš Ąžuolų”.

Kuo ypatinga nakvynė

Nameliai gamtoje dažną traukia tuo, kad tokia nakvynė leis mėgautis poilsiu gamtoje. Būtent su tokia mintimi ir buvo sukurtas namelis “Brendis” – tam, kad mėgautumėtės ramiu laiku gamtos apsuptyje. Šio nedidelio namelio vitrininiai langai ne tik svetainėje, bet ir miegamojo erdvėje. Nuėjus miegoti, nesinorėjo užsimerkti. Buvo jau tamsu, tačiau pro langus matėsi subtiliai apšviesti medžiai, tad dėl didelių vitrininių langų jausmas šiek tiek priminė lyg miške ir miegotum. Atsibudus, buvo gera matyti mišką, žalią spalvą, jausti gamtos ramybę.

O kaip visi patogumai

Nors ir nedidelis, šis namelis įrengtas su visais patogumais, kad poilsis būtų komfortiškas. Jo viduje svetainė su krosnele, virtuvėlė, valgojomo stalas, kuris, beje, itin patogus ir kaip darbo stalas. Nedidelis vonios kambarys taip pat viduje, jame rankšluosčiai bei higienos reikmenys. Labai patiko tai, kad atskiroje erdvėje, kur įrengta lova, šalia yra itin patogi kabykla daiktams. Dažnai mažuose nameliuose reikia tikrai tvarkingai susidėti daiktus, kad jie neužimtų daug erdvės. Namelyje “Brendis” ši kabykla puikiai tam pritaikyta. Nors buvo vasara, tačiau vakaras vėsus, tad džiaugėmės židinio šiluma. Galime tik įsivaizduoti, kaip jauku turėtų būti žiemą, kai aplinkui viskas balta, o tu sėdi šalia šildančio židinio ir žiūri į tolį pro vitrininį langa. Beje, jei vėsu, bet nesinori žinidio, namelyje yra oro šildytuvas, kuris vasarą gali būti naudojamas ir kaip kondicionierius.

Kaip dėl maisto gaminimo

Kaip ir kitų viešnagių metu, žinojome, kad namelis bus įrengtas su virtuvėle ir visais įrankiais bei indais gaminimui. Tačiau tikrai nesitikėjome, kad tokiame mažame namelyje bus ir indaplovė. Sutikite, atostogų metu, tai tikrai labai patogu. Na, ir žinoma, kavos aparatas, kava, arbata, druska, aliejus taip pat namelyje. Kaip sakome, tos smulkmenos, kuriomis gera, kai kažkas pasirūpina. Jau pasakojome, kaip atradę Kamado bono kepsninę, tapome jos gerbėjai. Pamatę ją terasoje, žinojome, kad vakarienės veikla jau suplanuota.

Ką veikti namelyje

Mums jau įprasta, lankant namelius, su savimi pasiimti ir nešiojamąjį kompiuterį. Labai apsidžiaugėme, kad nameliai gamtoje gali būti ir su patogiu stalu darbui arba kūrybišku vaizdu pro langą. Visai netikėtai prireikė pasinaudoti kompiuteriu, tad galime rekomenduoti šią vietą ir kaip tą, kuri tinkama darbostogoms. Na, o jei atvažiavote ilsėtis 100 proc., štai kelios idėjos Jūsų poilsiui:

• Mėgaukitės lėtu ramiu poilsiu namelio terasoje su vaizdu į mišką;
  • Atsipalaiduokite ofuro vonioje namelio terasoje;
  • Jaukiai vakarokite prie židinio namelyje;
  • Svajokite užvertę akis į dangų tinkliniame hamake;
  • Gaminkite Kamado bono kepsninėje;
  • Aplankykite žirgus šalia esančiame žirgyne arba net išbandykite jodinėjimą jais;
  • Miško takeliu per 10-15 min. pasieksite Platelių ežerą, išbandykite plaukimą irklentėmis, kurios nuomojamos sodyboje;
  • Išsinuomokite dviračius ir susipažinkite su apylinkėmis.

Beje, namelio antrojo aukšto terasoje kaip tik įrenginėjama erdvė poilsiui su sėdmaišiais. Ją planuojama įrengti 2022 rugsėjį, tad belieka tik įsivaizduoti, kaip bus gera, užlipus į viršų jaukiai leisti laiką miške.

Vaikai ir augintiniai

Namelis “Brendis” buvo sukurtas specialiai poilsiui dviems. Jo dydis ir įrengimas yra pritaikyti būtent nakvynei dviems suaugusiems. Apsistoti su vaikais galima kituose sodybos nameliuose, pvz. Viloje “Evita”, namelyje “Gilė” arba apartamentuose “Soprano”.

Namelis taip pat pritaikytas ir nakvynei be augintinių.

Ką svarbu žinoti

Nameliai gamtoje neretai būna atokiau nuo keliuko, tad, tikriausiai, nenustebinsime, kad ir šis namelis yra atokiau nuo automobilio stovėjimo vietos. Jis yra sodybos “Virš Ąžuolų” teritorijoje, tačiau atokiau nuo visų namelių. Pasistačius automobilį, iki jo reikia paeiti kelis šimtus metrų. Nesijaudinkite, prie įvažiavimo yra karučiai susidėti daiktams, kad visą kelią jų nereikėtų neštis patiems.

Informacija ir rezervacija

Peržiūrėti informaciją apie nakvynės vietą ir susisiekti su savininkais galite nakvynės vietos aprašymo puslapyje

Plačiau
Reklama

Kolekcionuokite ne daiktus, o patirtis! Įsigykite WowStays dovanų kuponą išskirtinei nakvynei Pirkti