Poilsis Druskininkuose. Mūsų nakvynės patirtis namelyje Eden House

Poilsis Druskininkuose yra viena iš mūsų tradicijų jau ne vienerius metus. Mėgstame lankytis čia tiek vasarą, tiek ir vėsesniu metų laiku. Anksčiau visada rinkdavęsi nakvynę viename iš viešbučių, apsidžiaugėme šiemet atradę namelį Eden House visai netoli centro. Atostogų mieste privalumai, suderinti su gamtos teikiama ramybe, mums buvo tikras atradimas! Beje, jei Druskininkuose apsistoti nuspręstumėte ilgesniam laikui, ši vieta itin tinkama ir darbostogoms.

Kuo ypatinga nakvynė namelyje Eden House

Poilsis Druskininkuose šį kartą buvo puikus laisvalaikio mieste ir gamtoje derinys. Namelis įsikūręs patogioje vietoje netoli centro, tad vos pora minučių automobiliu ar 10-15 min. pėstute, ir mes jau atsidurdavome toli nuo miesto šurmulio.
Atvykę į namelį, iš karto pajutome jo jaukumą. Nedidelis, bet suprojektuotas itin patogiai, šis namelis buvo mūsų ramybės oazė po dienos išvykų Druskininkuose. Eden House yra ramioje kaimynystėje ir turi savo privačią terasą, kuri yra beveik tokio paties ploto, kaip ir namelis! Būtent šioje terasoje praleidome didžiąją dalį viešnagės. Priešais terasą taip pat yra nedidelis sodas su gultais ir dušu, apsuptas specialiai jam pasodintais išpuoselėtais medžiais bei krūmais.

O kaip visi patogumai

Eden House namelis įrengtas taip, kad Jūsų poilsis Druskininkuose būtų be rūpesčių. Namelyje yra du atskiri miegamieji su dvigule lova viename bei išskleidžiama sofa-lova antrajame, taip pat yra ir visa reikalinga patalynė bei rankšluosčiai. Virtuvėlė sujungta su nedidele svetaine, o iš jos pro panoraminius langus atsiveria vaizdas į terasą bei yra išėjimas į ją. WC bei dušas įrengti namelio viduje.

Kaip dėl maisto gaminimo

Prisipažinsime, šį kartą pietaudavome bei vakarieniaudavome daugiausia Druskininkuose (juk visos kavinės taip greitai pasiekiamos ;)), tad virtuvėle naudodavomės tik pusryčių gaminimui. Ji įrengta su visais gaminimo bei valgymo indais ir įrankiais, tad mėgstantys gaminti ras viską, ko reikia. Šeimininkai pasirūpino ir kavos aparatu, kad atsibusti ryte būtų dar lengviau.
Gaminti bei mėgautis maistu galima, žinoma, ir lauke. Terasoje yra kepsninė su kepimo grotelėmis, lauko baldai jaukiam laikui kartu.

Ką veikti namelyje Eden House

Mėgautis ramybe jaukioje namelio terasoje;
Skaityti knygą patogiai įsitaisius ant gulto kiemelyje šalia terasos;
Gaminti ir mėgautis maistu lauke;
Skanauti ryto kavą ar arbatą kiemelyje.

Vaikai ir augintiniai

Poilsis Druskininkuose, apsistojus Eden House namelyje, gali būti puiki idėja šeimos savaitgalio išvykai. Atskirai įrengtuose miegamuosiuose, galėsite patogiai įsikurti su šeima iki 4 asmenų. Nors specialių pramogų vaikams namelyje neįrengta, tikime, kad lakstyti basiems po žolę kiemelyje ir sušlapti po lauke esančiu dušu mažiesiems bus smagi pramoga.

Augintiniai šiame namelyje nėra priimami.

Ką svarbu žinoti

Šis namelis yra ramioje privačių namų kaimynystėje, jo kiemelis augalais atskirtas nuo šiek tiek toliau esančio šeimininkų namo. Poilsis Druskininkuose, apsistojus Eden House namelyje, yra skirtas poroms bei šeimoms, vertinantiems ramybę.

Informacija ir kontaktai

Peržiūrėti informaciją apie nakvynės vietą ir susisiekti su savininkais galite nakvynės vietos aprašymo puslapyje

Plačiau

Reklama

Kolekcionuokite ne daiktus, o patirtis! Įsigykite WowStays dovanų kuponą išskirtinei nakvynei Pirkti