Dreverna su nakvyne jachtoje. Mūsų patirtis

Dreverna pastaraisiais metais vis daugiau atrandama poilsiautojų. Daugelį šis kraštas traukia dėl savo unikalios pamario dvasios, nuostabaus vaizdo į mirusias kopas ir panoramos, atsiveriančios užlipus į ten esantį apžvalgos bokštą. O ar žinojote, kad apsistoti nakvynei, lankat Dreverną galima jachtoje? Būtent tokią išskirtinę nakvynę pasirinkome mes, o šiandien apie ją dalinamės plačiau.

Kuo ypatinga nakvynė jachtoje Drevernoje

Nakvynę jachtoje esame bandę jau anksčiau, tad kai kelionių planuose atsirado Dreverna, žinojome, kad pajusti pamario dvasią apsistojant jachtoje, bus žymiai įspūdingiau. Saulėlydžiai kitų jachtų fone, danguje sklandantys paukščiai, lengvas vėjas ir visiška ramybė.

O kaip visi patogumai jachtoje

Nakvynę jachtoje mes pavadinome mūsų asmeninių viešbučiu ant vandens ir taip yra praktiškai tiesiogine to žodžio prasme. Viduje yra viskas, ko reikia komfortiškai nakvynei – dvi miegamojo erdvės, patalynė, rankšluosčiai, mini virtuvėlė su indais, WC bei dušas, karštas vanduo, elektra, WiFi, geriamas vanduo, stalas tiek viduje tiek išorėje. Jachtoje taip pat yra ir oro šildytuvas bei kondicionierius.
Buvo labai patogu, kai ruošiantis nakvynei, žinojome, kad viduje bus viskas ko reikia, tad papildomai pasirūpinome tik asmeniniais daiktais.

Kaip dėl maisto gaminimo

Jachtos viduje yra mini virtuvėlė su elektrine virykle, indais, įrankiais, mikro bangų krosnele, kriaukle, mini šaldytuvu ir net puikios kavos aparatu. Kadangi jachta prieplaukoje yra prišvartuota netoli restorano, vakarienę užsisakėme jame ir atsinešėme į savo jachtą – buvo mūsų asmeninis restoranas ant vandens. Beje, jis dirba nuo 10 val. ryto, tad jei norisi pailsėti ir nuo gaminimo, galite vos prabudę, eiti tiesiai ten. Dreverna yra puiki vieta paragauti ir rūkytos žuvies, tad būtinai paragaukite parduodamos žuvies sezono metu.

Ką veikti jachtoje Drevernoje

Pajuskite tikrą pamario dvasią, ši nakvynė bus Jūsų naujas atradimas Vakarų Lietuvoje.

• Romantiškai leiskite vakarus įsitaisę jachtos krėsluose;
  • Pasivaikščiokite po Drevernos apylinkes;
  • Užlipkite į apžvalgos bokštą, iš jo atsivers Dreverna, Juodkrantė, negyvosios kopos, matysite ir mažųjų laivų uostą.
  • Išbandykite plaukiojimą pačia jachta. Tą galite padaryti iš anksto sutarę su šeimininku. Kelionė Dreverna – Nida užtruks vos 45 minutes!

Vaikai ir augintiniai

Jachta tinkamiausia nakvynei dviems, tad vaikai joje nėra apgyvendinami.

Augintiniai jachtoje nėra priimami.

Ką svarbu žinoti apie nakvynę

Jachta yra prišvartuota Drevernos mažųjų laivų uoste, šalia jos yra restoranas su lauko staliukais. Nors jis palyginti netoli, mums tai nesukėlė nepatogumų – priešingai, mums tai buvo patogu. Jachta taip pat yra dengta tentu, tad jei oras vėsesnis, pučia vėjas, tai puiki apsauga. Sėdėdami išorėje su pusiau atviru tentu, jautėmės labai komfortiškai, o pašvietus saulei, buvo itin šilta ir malonu.
Kaip ir kitose jachtose, visi patogumai yra minimalaus dydžio, t.y. WC su dušu yra nedidelėje patalpoje, miegamojo erdvė taip pat. Mums tai nebuvo naujiena, be to, nors ir nedidelės erdvės, jos visos apgalvotos, visi daiktai patogiai sudėti.
Drevernos uostas nėra labai didelis ir jo dalis yra upėje, kurią iš vieno šono atitveria augalai. Dėl šios priežasties, nors ir vėjuota, jachta buvo gana stabili ir supimo beveik nesijautė. Tiesa, naktį buvo girdėti į bortą lengvai besidaužančios nedidelės bangelės. Šiek tiek apsipratus su specifiniu garsu, mums vėliau jis nebesigirdėjo.

Informacija ir kontaktai

Peržiūrėti informaciją apie nakvynės vietą ir susisiekti su savininkais galite nakvynės vietos aprašymo puslapyje

Plačiau
Reklama

Kolekcionuokite ne daiktus, o patirtis! Įsigykite WowStays dovanų kuponą išskirtinei nakvynei Pirkti