Karjera

Klientų portfelio vadybininkas (Vilniuje)

Vos prieš metus sukūrę projektą apie išskirtines nakvynės vietas Lietuvoje wowstays.lt, šiandien džiaugiamės augimu ir ieškome klientų portfelio vadybininko darbui pilnam etatui. Wowstays.lt projektas – tai šeimos verslas, gimęs iš pomėgio keliauti, atrasti, išbandyti kažką naujo ir netikėto, tad ieškome ne darbuotojo, o kolegos-šeimos nario.

Pagrindinės klientų vadybininko užduotys:

  • Darbas su esamu klientų portfeliu. Klientų užklausų telefonu ir el.paštu atsakymas, problemų sprendimas, pagalba iškilus klausimams.
  • Naujų klientų atranka, pasiūlymų jiems teikimas. Naujų klientų pritraukimas, bendravimas el.paštu ir telefonu.
  • Naujų klientų prijungimas prie platformos, pagalba sprendžiant iškilusius nesklandumus, bendradarbiavimas su kitais komandos nariais.
  • Atsakomybė už savo portfelio pardavimų strategijos įgyvendinimą bei iškelto pardavimų tikslo vykdymą;
  • Dalyvavimas paslaugų tobulinimo procese;

Tikimės, kad Tu:

  • Turi aukštąjį/aukštesnįjį išsilavinimą;
  • Turi klientų portfelio valdymo, paslaugų pardavimo patirties;
  • Mėgsti bendrauti su klientas tiek el.paštu, tiek telefonu;
  • Esi orientuotas į geriausią kliento patirtį, sugebi operatyviai ir konstruktyviai spręsti problemas, rasti kompleksinį jų sprendimo būdą;
  • Turi gerus derybinius, organizacinius ir laiko planavimo įgūdžius;
  • Esi atsakingas (-a), savarankiškas (-a), proaktyvus (-i);
  • Turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office);
  • Sklandžiai kalbi ir rašai lietuvių kalba;

Kodėl verta prisijungti prie WowStays.lt komandos?

  • Čia yra vietos augimui – tiek asmeniniam, tiek profesiniam;
  • Auginti jauną projektą yra sunkus, bet labai įdomus darbas;
  • Mūsų klientai labai faini. Jie pasakos namelių įkūrimo istorijas, netikėčiausius faktus ir svajones, o visa tai labai įkvepia… Gal net ir savo namelį medyje pastatyti ????
  • Sužinosi apie pačias atokiausias ir unikaliausias nakvynės vietas ir gal net būsi vienas (-a) pirmųjų, kuris (-i) jas aplankys.
  • Mes noriai dalinsimės savo patirimi, žiniomis ir gebėjimais, todėl apmokysim ir palaikysim naują komandos narį;
  • Darbą biure Vilniuje bus galima derinti su darbu namuose ar darbostogų vietoje;
  • Suteikiame laisvę kurti sau patogų darbo procesą, remiantis turimomis žiniomis ir praktikomis;

Koks darbo užmokestis?

Pradinis atlyginimas nuo 1200-1500 eur/mėn. neatskaičius mokesčių, bet lubų augimui nėra – viskas priklauso nuo rezultatų. Darbas pilnu etatu.

Lauksime Tavo trumpo prisistatymo bei CV el. paštu [email protected]. Siųsdamas laišką, temos laukelyje būtinai nurodyk “Klientų portfelio vadybininko atranka”.